Ennen kuin perut tilauksesi…
Ärsyttikö sisältö?
Meitä kiinnostaa, mitä tunteita ja reaktioita uutiset tai muu sisältö sinussa herätti. Jos haluat perua tilaukseksi jonkin yksittäisen jutun vuoksi, lähetä meille ennen lopullista päätöstäsi mieluummin suoraa palautetta. Näin voimme kehittää toimintaamme. Otamme mielellämme vastaan myös juttuideoita. Noudatamme hyvää lehtimiestapaa ja toimimme eettisesti ja reilusti sananvapautta vaalien. Olemme sitoutuneet Julkisen sanan neuvoston julkaisemiin journalistin ohjeisiin.
Digilukuoikeudet koko perheelle
Tiesitkö, että sinun lisäksesi kolme samassa taloudessa asuvaa henkilöä voi lukea sisältöjä yhdellä lehtitilauksella? Jokainen perheenjäsen luo oman Kaleva Media -tunnuksen, johon on liitetty lehtitilauksestanne asiakasnumero.
Julkaisemme noin 11 000 juttua vuodessa
Viikoittain 160 000 ihmistä seuraa meidän sisältöjä joko painetusta lehdestä, verkosta tai kätevästä sovelluksestamme. Sisältö ei lopu kesken: julkaisemme vuodessa noin 11 000 juttua, joista valtaosa on vain meidän tilaajillemme. Tilaajanamme tiedät aina alueen puheenaiheet ja pysyt pöhinässä mukana.
Oletko muistanut ottaa hyödyn irti myös verkon suosituimmista sisällöistä?
Videot | Galleriat | Podcastit | Live-lähetykset | Ristikot ja sudokut | Fingerporin sarjakuva | Tapahtumakalenteri
Rahanarvoisia kumppanietuja
Lapin Kansan tilaajana sinulle kuuluu erilaisia kumppanietuja. Olethan muistanut hyödyntää niitä?
Tulevaisuus asiakkaitamme varten
Lapin Kansa on kehittyvä media, jonka tekemisen keskiössä on aina asiakkaamme. Kehitämme palvelujamme ja mediamme niin, että ne tulevat tarjoamaan yhä relevantimpia sisältöjä sekä perinteisten että aivan uusien kanavien kautta. Jo nyt olemme maailmanluokan media; Lapin Kansa on esimerkiksi voittanut kolme palkintoa kansainvälisessä Best of News Design Scandinavia -kilpailussa. Kerro meille, miten voimme ottaa Sinut asiakkaan huomioon paremmin.